Minőségkezelés
A hamburgi székhelyű Sysmex Germany és a Sysmex Europe közös szolgáltatói központot (SSC-t) használ, melyet tanúsított minőség- és környezetkezelő rendszer szabályoz. A központ centralizált és feladatköröket átfedő szerkezete biztosítja a hatékony és gyors kommunikációt, illetve használja a vállalaton belül hozzáférhető know-how-t. A belső erőforrások hatékonyabb felhasználása mellett a központ minden logisztikai, műszaki, és tudományos kéréshez is gyors és átfogó támogatást tud biztosítani.
A központi feladat, hogy a termék teljes életciklusa alatt biztosítsuk az ügyfelek elégedettségét. Multidiszciplináris csapataink többek között az alábbi területeken biztosítanak ügyfélszolgálatot:
- Reagensek és fogyóeszközök időbeli kiszállítása
- Berendezések javítása és karbantartása, a forródrót szolgáltatást is ideértve
- Tanácsadás, komplex laborfelszerelési projektek kezelése
- Integrált megoldási javaslatok és teljes laborautomatizálás
- Folyamatos felméresek a piaci bevezetést követően, visszajelzések a piaci igényekről (pl. formatervezési adatok az új termékek fejlesztéséhez)
- Ügyfélprogramok szervezése.
ISO
Közös szolgáltatói központunk céljai nagymértékben kiegészítik az ISO 13485 követelményeit, melyeket teljesítünk. Ez az átlátható és hatékony folyamatokkal, valamint a folyamatos fejlesztéssel kapcsolatos, de a termékbiztonságra és az elővigyázatosságra is összpontosít.