Sysmex Hungary
Menu

Munkaterületek: Sysmex állások

Folyamatosan keressük azokat a tehetséges szakembereket, akik segítenek a vállalat jövőjének alakításában. Tehetségét, tapasztalatait és ötleteit az alábbi területeken kamatoztathatja:

Értékesítési osztály

Értékesítési osztályunk feladata az országszerte működő kórházi, magánorvosi és referencia laboratóriumok telefonos felkeresése. Mivel a haematológia területén nemzetközi szinten is vezető vállalatként kiváló minőségű és innovatív termékeket szállítunk, ezért Németországban kiváló szakmai hírnévvel és jelentős piaci részesedéssel bírunk.

Készülékkínálatunk a kisméretű asztali gépektől a teljesen automatizált mérő-elemző sorokig terjed. Értékesítési szakemberként az Ön feladata, hogy segítse az ügyfeleket olyan labortechnika kialakításában, mely megbízható eredményeket ad, és a legújabb technológia révén folyamatosan fejlődik a hatékonysága. A diagnosztikai eszközök értékesítése olyan összetett projekt és folyamat, mely során folyamatosan kapcsolatban lesz a Sysmex szakértőivel.

Ebbe beletartoznak az alkalmazási szakemberek, a laboratóriumi konzultánsok, a laborautomatizálási szakértők, IT szakemberek és a szakmérnökök, akik a termék bemutatásától rendszereink beüzemeléséig minden területen nagy felkészültséggel rendelkeznek. Értékesítési részlegünkbe olyan csapatjátékosokat várunk, akik szívesen dolgoznak magasan képzett emberekkel egy nagy kihívást jelentő piacon.

Marketing

Marketing csapatunk felel a teljes Sysmex márka marketingtevékenységeinek kezeléséért. Ebbe beletartozik a tájékoztató füzetek, képzési anyagok, hirdetések, szakmai vásárok és ügyfelek számára szervezett programok keretében végzett terméktámogatás és népszerűsítés, mely termékeink teljes életciklusára kiterjed. Marketingcsapatunk tagjaként Ön segít megszervezni és elvégezni azokat az orvosi vizsgálatokat, melyek igazolják diagnosztikai eszközeink hatékonyságát, illetve együttműködnek a kutatókkal olyan tanulmányok és előadások publikálásában, melyek a vállalat javát szolgálják. Ezenfelül segítenek értékesítési osztályunknak a felmérések összeállításában és elvégzésében, illetve biztosítják a megalapozott üzleti döntésekhez szükséges kutatási adatokat.

Műszaki és IT szolgáltatások

Helyszíni szervizszakemberként ön felelős vérképelemzőink üzembe helyezéséért, karbantartásáért, illetve műszaki támogatást nyújt az ügyfél létesítményeiben. Vállalatunk speciálisan a laboratóriumok igényeire tervezett szoftvertermékekkel is rendelkezik. Az IT projektmenedzserek ügyfeleink létesítményeiben elvégzik a telepítést, és teljes körű IT megoldásokat biztosítanak.

Szakmérnökként Ön kerül majd legközvetlenebb kapcsolatba ügyfeleinkkel, és döntő szerepet vállal abban, hogy megőrizze termékeink kifogástalan műszaki állapotát, valamint szakmai kapcsolatban marad ügyfeleinkkel. Annak érdekében, hogy mindig teljesen naprakész és felkészült maradjon, rendszeresen részt vesz a Sysmex Akadémia termékekkel, műszaki és IT megoldásokkal foglalkozó képzésein.

Ügyfélszolgálati központ / Beszállítói lánc kezelése

Beszerzési és logisztikai, ügyfélszolgálati és szerződéskezelő szakemberek - ők mind külön csapatokat alkotnak. Ők felelnek a Sysmex Deutschland teljes beszállítói láncáért. Az értékesítéstől a beüzemelési folyamatig segítik az ügyfeleket, majd a termék teljes életciklusán át helyszíni támogatást biztosítanak. Más Sysmex részlegek is rájuk támaszkodnak, hiszen ők koordinálják az eszközök, reagensek és kontrollanyagok kiszállítását a beüzemelési ütemtervnek megfelelően - így javítják hatékonyságunkat és csökkentik a költségeket. További feladatkörük a szerződéses kötelezettségek - például a számlázás, a lízingdíj-fizetések és a reagenshasználat-monitorozás - teljesítése.

Adminisztráció

Ők adják a szervezet gerincét, ők teszik lehetővé, hogy a helyszínen dolgozó munkatársak saját feladataikra összpontosíthassanak. Megbízható és elkötelezett emberekre van szükségünk, akik a „hátukon viszik a csapatot”, és minden területen folyamatosan javítják folyamataink hatékonyságát és eredményességét.
Ebbe beletartozik a pénzügy, a kontrolling, az IT, a humán erőforráskezelés, a kockázatkezelés és a minőségellenőrzés. Adminisztratív csapataink tagjaként Ön segít minket, hogy mozgásban tartsuk a gépezetet - a kiemelkedő szolgáltatások biztosítása külső és belső folyamatoknál egyaránt fontos. A „legjobb gyakorlatok” biztosítása érdekében, a regionális központokkal és egyéb EMEA fiókvállalatokkal folytatott intenzív interakció segít megvalósítani a szolgáltatásközpontú „Sysmex szellemiséget”.

Kereskedelmi osztály

A kereskedelmi osztály felel a vállalat értékesítési és marketingstratégiájának alkalmazásáért az EMEA régió számos országában. Területi vezetőink lényegi segítséget biztosítanak helyi partnereink - forgalmazóink és leányvállalataink számára. Céljuk az értékesítések, a szolgáltatási teljesítmény és az ügyfélelégedettség maximalizálása a régióban.

A CA (kereskedelmi osztály) munkatársaként felügyeli az értékesítési eredményeket, a szolgáltatások hatékonyságát, a vállalat jó hírét és a piaci megítélését. Helyi partnereinkkel együttműködve, az áruforgalmi célkitűzésekhez és termékkínálatunkhoz igazodó kereskedelmi és marketingakciókat kezdeményez, a vállalati követelményekkel összhangban. Felügyeli és koordinálja az európai központokkal folytatott kommunikációt olyan ügyekben, mint a termékmenedzsment, a műszaki szolgáltatások, a képzések vagy a rendelésfeldolgozás.

Copyright © Sysmex Europe SE. All rights reserved.